Inte bra film...

Som om det inte var rörigt redan innan, då blev det ÄNNU rörigare ikväll.
Dra mig baklänges säger jag bara.
Jag ställer klockan tidigt imorgon för jag måste upp tidigt och sätta mig och ringa runt.
Och fundera.
Och fundera.
OCH...
Fundera!
 
Så har vi sett film...
 
 
... "Skumtimmen" efter Johan Theorins bok med samma namn.

Boken var JÄTTEBRA och jag sträckläste både den och "Nattfåk", bästa jag läst på ÅR när jag ramlade över dom böckerna.
Dessutom var boken, båda böckerna jättespännande.
 
Filmen = Urdålig!
Jag ger den faktiskt bara - tumme upp.
Den var inte i närheten av boken och vad gäller spänning så var det typ bara spännande i EN scen och det var när Lena Endre/Julia ramlade ner i en källare.
Ingen film jag rekommenderar, läs boken (och Nattfåk efter det) istället!
 
Dags och krypa till korset höll jag på att skriva...
Jag menar "Dags att krypa till kojs" såklart, måste försöka sova så hjärnan fungerar imorgon.
Sov gott alla trötta!
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0