OMOH blev HOMO...

Dagarna går i ett flygande fläng...
Så även denna dagen.
Jag har knappt hunnit blinka så var den över känns det som.
 
Kul på facebook i dessa Rysslands-homofobtider var idag:
 
"Sochi 2014, Ryska anti-homolagar...
Titta här 
på Rysslands stolthet, eliten polisstyrkan som kallas OMOH. 
Lite roligt att se deras lilla hemlighet i spegelbilden.."
 
 
Så var jag nere hos Lilla S och lämnade klänningen.
Och ja...
Hon trodde att hon skulle få (citat) "något GOTT" som hon skulle (citat) "kunna stoppa i munnen" ( LÄS: godis).

Eh nej, sa jag till min 4-åriga lilla bästis, det är inget gott du kan äta.
"JO."
Nej.
"Johoooo"
Neheeeeej.
"Vaererå?"
Inget lika kul som godis hade varit tydligen i alla fall, fniss 
 
När jag så satte på henne klänningen så var den perfekt i längd nu och det var ändå tänkt att den skulle vara perfekt till sommaren.
Alltså jag la ändå till 3 cm jämfört med vad hon har nu i storlek, alltså hon har storlek 110 nu och jag den i storlek 116.
Och ändå blev den perfekt för nutid och inte till sommaren som det var tänkt.
Men man får väl hoppas att hon inte hinner växa så mycket tills dess då, men jag får väl höra när MIN STORA bästis kollar hur hon tycker att den sitter imorgon.
Hon var nämligen inte hemma ikväll.
 
Ikväll ska jag krypa till kojs tidigt, imorgon blir det systuga för hela slanten.
Jag har massor att hinna innan jag börjar jobba på fredag igen och framöver...
Då ska jag jobba mycket.
Vi ses med andra ord imorgon igen för nu behöver jag min skönhetssömn.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0