Sexig brytning...

Uppe med tuppen fastän jag inte somnade förrens 01.30 inatt.
Låg och såg en film som var så himla spännande att jag var tvungen att se hela filmen, det blev som sagt sent.
 
Jag ska inte bli långrandig här, jag vill ut i solen och gå med hunden nu så fort som möjligt.
Hon har dessutom börjat löpa och ska hon få springa fritt vill jag inte springa på en massa jäkla andra hundägare så vi ska snart gå!
Det verkar varmt och vårigt ute och sådant blir man ju på GRYMT gott humör av!
 
Så har jag bara en liten grej jag måste skriva om som jag tycker är RÄTT SEXIGT och till och med gulligt sexigt.
Utlänningar med gullig brytning!

Ta tex franske bagaren Sebastien Boudet...
 
 
... som brukar vara med på TV4 Nyhetsmorgon.
 
HUR gullig fraaaansk brytning har inte han?
Va, den är ju så fin så man vill bara äta upp honom med lite florsocker på.
Jag är inte kär i Sebastien, eller jo kanske lite, men jag är i alla fall kär i hans röst och i hans brytning och bara älskar när han är med i tv-rutan.
Och när han knådar sina degar så fint så att degtrådarna inte går sönder...
Typ.
 
Sen har vi...
 
 
... Donal Skehan.
 
Och ja DÄR får jag väl lov att säga att han har ju inte bara supergullig irländsk-svensk brytning, han är ju söt också.
Jättesöt.
Pojkbandssöt.
Sockersöt.
 
Men om vi då koncentrerar oss på hans brytning (host, host), ja den är ju såååååå supercute!
Satt och lyssnade på honom nyss på Tv4 när han lagade någon korvgryta med kyckling, jag hörde inte ett ord av VAD han sa...
Jag hörde bara hans brytning.
Eller var det hans ögon jag såg?
Eller vind-i-håret-inomhus-frisyr?
 
Nu ska jag ut och lufta både mig och hunden, vi ses senare! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0