Tråkig nivå...

Jaha, då var man "anställd" inom kommunen igen då...
I en MICRO-anställning!
Men hellre det än ingenting, jobben växer ju inte på träd och detta gör att a-kassan inte känns så fruktansvärd längre, jag får LITE MERA pengar i alla fall.
 
Milou fick ju då som sagt gå med på anställningspapper-underskrivning och lite info.
Hon var på sitt SÄMSTA uppförande och höll på att pipa ihjäl sig!
"Vadå gå in och sitta på ett kontor, skulle inte tro det vaaaa!?
JAG VILL UT OCH GÅ IGEN!!!!"
 
Ja, det var lite på den tråkiga nivån och det tog typ flera minuter innan hon hade lust att ta det lite soft och slappna av.
Jag höll på att skämmas ihjäl, men det sket väl hunden i, hon skulle bara ut.
Nåväl, slutet gott, allting gott.
 
Promenad hem och och lite fix och foto på vägen.
När jag kom hem vid 14.30 kände jag att nu gick luften verkligen ur mig.
Jag är helt-helt-helt slut.
Jag har druckit en kopp kaffe men behöver nog en till...
Annars har jag nog somnat före klockan fem misstänker jag.
 
Nu ska jag betala ett litet mönster jag vunnit på Tradera, jag återkommer senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0