Ytterligare en gräddvit fleecekofta...

Datorn är trög som ett gammalt tröskverk...
Jag håller på att bli galen här!
 
Ytterligare en gräddvit fleecekofta är nu klar...
 
 
 
Den satt långt inne känns det som, tyckte att det gick himla segt av någon anledning.
Nåväl, nu är den klar i alla fall!
 
När jag var klar med koftan orkade jag faktiskt inte sy mer idag, jag kände att luften gick ur mig.
Det är nog bäst att ta det lite soft så jag orkar med mitt vanliga jobb också.

Sorterade lite tyger så jag vet vad jag har att pyssla med framöver nu när jag ska snart ska sy mig en ny sommar garderob.
Fy tusan så mycket Madde-tyger jag har, nu jäklar ska det bli linnen, byxor och svepande klänningar i MASSOR...
TILL MIG SJÄLV.
Med betoningen på "TILL MIG SJÄLV!" 
 Och nu ska jag unna mig lite glass med saltlakritsströssel, återkommer lite senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0