Äta sig mätt på luft...

Så var ett steg taget mot arbetslöshetsekonomi...
Hemtelefonen är uppsagd!
 
Känns skönt att slippa den kostnaden, men konstigt att inte ha en hemtelefon snart.
Det blir bara mobilen men å andra sidan så är det ju den man använder mest ändå.
Dock får jag ha mitt nummer reserverat ett tag IFALL jag skulle bli rik och kunna koppla in telefonen igen...
Vi får väl se.
 
Imorgon klipper vi nästa kostnad:
Gå ur svenska kyrkan, tar väl tid inna  man får gå ur dock, men...
Gå ur måste jag dessvärre göra ändå.

På måndag ska jag kontrollera att jag inte betalar två försäkringar i onödan och då kanske en ryker ifall dom är likadana.
Ja, jag bara minskar och går igenom det mesta just nu och MER lär det bli som ska bort, vi måste ju ha råd att leva framöver.
Eller så får vi vara glada om vi kan äta oss mätta på luft.
Typ.
 
Det var det hele för idag.
Känner mig rätt deppig.
Ska nu borsta tänderna och krypa till kojs, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0