Vi har startat upp...

God morgon!
Idag har vi startat upp dagen lite så här...
 
 
 
 
 
 
 
Harkel-harkel-host-host...
Ursäkta, men MÅSTE du läsa den där jäkla tidningen varje morgon och skulle du kunna ta ner den där vänsterarmen som är liiiiite i vägen för att jag skall kunna klistra mig emot dig här i soffan...?
Morgonmys, har du hört talas om det?
Tydligen inte (fnys-fnys)!
... sa hunden och kröp in under tidningen för klistermys när matte tillslut tog bort armen.

Hellre än hund under tidningen än bli psykad så här tidigt på morgonkvisten (fnys)!
.. tänkte matte som kände sig mer än lovligt utstirrad.
Nu har jag röjt lite här hemma, ska sy min t-shirt klart alldeles strax , dammsuga och sen ner och ha fredagsmys med bästisen och Lilla Sunshine på bibblan.
Visserligen stormar det, men lite frisk luft behöver jag ändå idag och unnar mig lite varm choklad när jag kommit dit.
 
Sonen har stigit upp från sjukbädden och tagit sig till skolan även sambon är på väg.
Allt är heeeelt normalt.
Vi ses om en stund med lite bilder på det HELT färdiga t-shirten!
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hehe jag känner igen det där! Tidningen är inte så uppskattad av hunden här hemma heller :)

Svar: Nä, hunden är hopplös, hon vill nog helst att vi ska vara siamesiska tvillingar TYP! ;)
Madde

2014-01-31 @ 10:00:32
URL: http://myborzoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0