Vid 11-tiden vart den lagad...

Gud vad jag har jobbat här hemma idag!
 
Julgran samt julgranspynt har plockats ner, ihop, och upp på vinden.
Det sista av julpyntet samt två stjärnor åkte även det upp, ljusstakar MED MERA.
Allt förfix innan sambons städ, tvätt, och så har jag även hållit på med mönster och så kunde jag inte låta bli...
 
 
Nä, jag kunde ju inte det... tydligen...
 
Jag skar ut fram- & bakstycke i det där molntyget som jag så gärna vill ha i t-shirt till mig själv.
Men när jag hållit på och jobbat här från 08 på morgonkvisten, då pallade inte nacken mer.
Det har blivit för mycket tungt att bära så nu har nackfan sagt ifrån ordentligt.
 
Jag har fått lägga ner för dagen, tar och skär ut ärmarna till denna lite senare, syr beställningen imorgon och nu tar jag och hunden en liten promenad istället.
 
Pannan vart lagad vid 11-tiden så nu har värmen sakta börjat stiga, ligger på 19 grader för tillfället.
När jag jobbade på som mest förut idag, då hade den sjunkit till 13.
Fy för den lede, men jag jobbade mig varm i alla fall och hade flera lager med kläder på mig.
Vi ses lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0