33 grader på Öster...

Vilken dag...
 
 
... vissa tog dagen MER på allvar än andra...
 
 
Idolen ankrad vid en sten, på en luftmadrass, I VATTNET...
Håhåjaja, den där solbucklan blir aldrig min.
Mitt eget vandringspris "Årets solstolle" kan jag kyssa "bye-bye" för här solas det så jäkla hard core att jag har inte en suck!
Imorgon blir det bilder på vad Oljebaronen alias Morbror Frasse har i sin ägo, man tror knappt att det är sant.

Jag var iväg och gjorde viktiga ärenden på förmiddagen samt handlade på ÖB.
På Öster visade temperaturen 33 grader, det DRÖP om mig.
Jag hade bikini och tunn klänning, jag badade i min egen svett.
I plurret (havet) på Björkisvar det 28 grader i det vadhöga vattnet och 24 ute på det djupare.
FÖR VARMT om ni frågar mig, det svalkande ju inte ens när hjärnan höll på att koka sönder på land.
 
Svettig dag idag, och så skall det fortsätta.
Då blir det först lite Chifen och sen...
Får vi se.
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0