Bronceado ideal...

God morgon!
 
Lika hett idag med skillnaden:
Det blåser.
Det blir med andra ord lite problematiskt eftersom korsdrag gör att det blir en massa smällande i dörrar.

Så till något som INTE förvånade mig, Oljebaronen...
 
 
... han har en hel arsenal med solkrämer och...
 
 
... och sololjor!
 
Ni förstår att faktor 15 eller 30 och ett parasoll räcker inte långt i denna släkten va?
Kolla oljan till höger "Bronceado ideal", "Idealisk bränna" typ.
???
Att han ens solar med faktor gör mig förundrad.

Nä, en ligger på luftmadrass i havet och solar med karotenkräm, en solar som en liten sololjeknakare med en sololja för varje timme...
Fattas bara att SAMBON blir brunare än mig också, tur att han jobbar, måtte han aldrig vara ledig en sommar för då är jag körd direkt.
Ja, han har nämligen OCKSÅ börjat med solkräm och solstift till läpparna.

Nu ska jag sätta fart här, vi ses senare idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0