Då har det gått långt då...

Jag har fått i mig fyra små munnar kaffe idag...
Det är för varmt.
Inte för att jag klagar men kaffet "smakar" liksom inte i den här värmen tycker jag.
 
Igår...
 
 
... blev det vindsurfing Tofta och vi smälte nästan bort i hettan.
Jag låg sista delen under parasoll...

DÅ har det gått långt då!
 
18 grader i havet vilket var en nödvändighet för att stå ut.
Är det okej att simma och bada i 18 grader...
Då är det varmt då!
 
Sen blev det grillning och trevligt häng med vänner i bersån, på det huvudet i säng!
Nu ska jag göra ärenden, sen...
Ja, gissa!?
Ikväll är jag dock hemma och då blir det längre bloggande och jobb sök!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0