Fan va tiden går snabbt...

God morgon!
När jag vaknade var det SOL...

Nu har det mulnat på.
?
Skulle det inte bli sol idag?
Tydligen inte, när jag kollade Yr nyss.

MEN IMORGON, ja, då jäklar, då blir det sol igen och resten av hela veckan!
Tur för mig att det här med strandliv inte kostar pengar utan är en gratis sysselsättning, annars hade jag varit utfattig vid det här laget.
 
Dagen kommer spenderas i syrummet och avslutas med hundpromenad, eller tvärtom.
Inväntar en Geabkille som ska komma och byta elmätare, sist vi bytte båda dom i huset var tydligen i slutet på 90-talet.
Va, har det redan gått så snabbt?
Jag tyckte det var nyss!?
Fan va tidetn går snabbt, för att inte säga jävligt snabbt.
 
Nä, dags att sätta fart här, borsta tänderna och klä på sig innan "Janec från Geab" dyker upp, vi ses senare så får vi se vad jag sytt idag!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0