Jag har slarvat...

God morgon!
 
Inser när jag vaknar att "Shit, är det redan 1: juli (??????), fan, jag har varit slavig!"
Med VAD, ja det kan jag inte gå in på här, men dagarna har gått så fort och ja...
Jag har slarvat.
Betyget blir dåligt, mycket dåligt i min egen bok och jag hoppas bara att det inte biter mig i häcken, vilket det förmodligen säkert gör.
Det enda jag har till mitt försvar är att jag haft för kul och slappnat av.
 
Det blev hög ångestnivå här på morgonkvisten kan man lugnt säga.
Väldigt hög.
Jag får ta igen det redan idag, denna månaden, skärpa mig och ta tag i att inte slarva.
Jag har inte slarvat förut, varit superordentlig, men lutat mig tillbaka denna senaste månaden.
 
Ja, skit i det nu, gjort är gjort, inte mycket att göra åt.
 
Idag ska vi på landet, och straxt ska jag iväg och köpa ett nytt koppel till Milou.
Hennes läderkoppel gick åt pipsvängen för ca två¨veckor sedan och jag har bara haft ett nylonkoppel som hon hade som valp.
Det är:
1. För kort.
2. Bränner i handen av friktionen.
3. Glider otrevligt även där i handen, det blir inte samma stadga som med läderkoppel.
 
Alltså, innan landet, NYTT KOPPEL.
Vi ses lite senare, nu ska jag ta min ångest och skärpa till mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Ja, men nu blev man ju SÅ nyfiken på VAD det är du slarvat med!
Jepp, läderkoppel är mycket bättre!

Svar: Hahaha, ja du Carita, OM det jag slarvat med "biter mig i häcken" då lär jag nog skriva om det här, men så länge det INTE gör det...Då behåller jag det får mig själv.
Förmodligen lär det "bita mig i häcken" dock :S / Madde
Madde

2014-07-01 @ 16:04:20
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0