Jag vet fan inte...

Dags att blogga, men jag känner mig bara... ja... jag vet fan inte.
 
Där låg man i godan ro på playan och pustade och allt var vackert, sen får jag ett samtal från en av mina bästisar som kändes som om man körde rätt in i en betongvägg.
Ofattbart är det enda jag kan skriva, ofattbart.
 
Hade tänkt mig en hundpromenad när jag kom hem också, men det blir inte av, det är för varmt.
Hunden går inte ens ut fastän ytterdörren står vidöppen nere, och går inte hon ut, ja då är det varmt då.
Vi får se om det blir av senare eller om vi bara skiter´it.
 
Så skulle vi köpa biljetter till "Så mycket Burgsvik", men det var slut.
Allt förköp och allt på Statoil.
Snopet.
Ja, vi ville gå igen för det var så grymt kul.
Men vi har en plan, inget jag basunerar ut här, för då kanske fler gör det, men...
Vi har en plan och vi ger inte upp tanken på att få höra Lasse Berghagen sjunga: "Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna...", ELLER Ebbot, eller någon annan storstjärna.
Kanske Loa Falkman dyker upp...?
 
Igår...
 
 
... var vi på V-Tofta och det blåste småspik, TACK OCH LOV!
Det var så jäkla skönt att det blåste när det var så varmt i övrigt, man fick dock ligga på gräset för annars för man bra med sand på sig.
 
På kvällen blev det Nunnan ihop med Syster-Yster med familj, Nybyggarna, Piff & Puff, och Oljebaronen och Moster M.
Här jag och Syster-Yster...
 
 
 Ja, och idag har det då inte sett annorlunda ut.
Björkis, bad och nu skall jag sy.
Skönt att vara hemma tycker jag, bara få vara, hade inte orkat mer idag ändå.
 
Min uppmaning till er blir att ta hand om era nära och kära, det är ändå det viktigaste här i livet.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0