Utan resultat...

Hinna blogga...?
Nej, det hinns KNAPPT med på dagarna!
Snart är det höst, då hinner jag.
 
Uppe med tuppen idag, ska iväg med Chifen nu på morgonen.
Häromkvällen var vi några kusiner med familjer hembjudna till kusin C.
Vi blev bjudna på paella, satt ute på deras altan i flera timmar till sent på natta och hade mycket trevligt.
Dock började det mindre trevligt med en granne som lekte parkeringspolis, men det får vi ta en annan dag.
Vi hamnade så att säga i "ordväxling"-
 
 
Igår gick jag upp tidigt för att hinna sy lite på morgonkvisten, sen kom Lilla Sunshine hit och runt lunch drog hon, jag och sambon ut till Lickershamn...
 
 
... där vi slog läger ett litet tag och åt glass, plockade sten, lite strandpyssel tills Lilla Sunshines mamma kom och hämtade henne.
Då drog jag och sambon till Krusmynta och fikade och sen till...
 
 
... Brissunds fiskeläger där vi spenderade VÅR ENDA TID IHOP ENSAMMA på hela sommaren!
 
Helt sjukt.
När jag går upp sover han, när jag kommit hem har han åkt till jobbet.
Men igår blev det alltså en mysig dag ihop och sen en eftermiddag själva, DET behövde vi.
 
Väl hemma sydde jag igen och sen försökte jag söka jobb.
Tre gånger försökte jag fylla i en ansökan till ett arbete jag ville söka, gick inte.
Hur jag än gjorde, gick det inte, och det är ju inte lite man ska fylla i i dom där ansökningarna och bara ett jobb tog mig 1½ timme UTAN RESULTAT.
Jag fick panik, tillslut skrev jag ett mail till företaget där jag bad om tips om hur man skall gå tillväga så får jag väl försöka söka om det idag.
 
Nu skall jag iväg för litet jobb, sen får vi se hur dagen blir, helt klart är att det förmodligen blir musik ikväll.
Sömnad.
Vi får se vad som hinns med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0