Varmt, varmare, varmast...

God morgon!
 
Uppe med tuppen och idag är det varmt vill jag lova, så in i helskotta varmt.
Kvällspromenaden igår var även den magisk och varm, jag och Milou gick till Norra Kyrkogården och sen havet och hamnen tillbaka...
 
 
 
 
 
... och jag svettades till max.
Det var 24 grader timman till trots, när jag kom hem blev det en efterlängtad dusch, sen satte jag på datorn och betalade räkningar och så var man av med det.
Och fattig igen.
Jaja, jag ska nog bli rik snart om jag har tur!
 
Det blir inget Friskis idag, jag och Chifen kom överrens om att gå att träna i den här hettan är nog inte så bra.
Eller det ÄR INTE hälsosamt att träna i sådan här värme!
Lägger man då till det där med att det inte finns någon luft och svalka i det där bygget, då lär det nog vara olidligt på gamla "Flex" idag.
Om de var bedrövligt SIST vi var där, då är det förmodligen ännu värre idag.
Ser dessutom på nyheterna att värmen bara fortsätter, och fortsätter, men NU klagar jag inte i alla fall.
Jag är av med "The week", så nu är det bara att plaska runt i böljan den blå utan ett enda bekymmer.
Toppen!

Jag ska istället sy lite här i "svalkan" hemma först, sen blir det väl stranden efter 13.
Sonen kommer tillbaka till boet, inte för att man ser honom speciellt ofta nuförtiden men han kommer hit och SOVER i alla fall.
 
Dags att sätta igång, vi ses ikväll, då ska jag bara vara hemma och sy och slappa.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0