06.05 pip...

Hej och god morgon!
Vaknade 06.05 av mig själv.
Jag måste vara EXTREMT utvilad.
 
Alltså uppe med tuppen och har hunnit en hel del, även ringt på ett jobb och bokat upp mig på en arbetsintervju.
Men det slog mig så fort jag lagt på...
Min nacke.
Jaja, avvaktar väl tills tisdagen så får jag ringa och kolla av hur tung belastning det är (misstänker tung nu när jag TÄNKT... efter samtalets slut), så jag inte slösar bort deras tid heller.
Fortsättning följer.
Sonen kom för övrigt upp i god, han var iväg till skolan prick 07.30.
Solen skiner och det verkar som om man ska njuta lite EXTRA idag för imorgon ska det bli kallt igen.
Jag ska hoppa i duschen, dra iväg i egenskap som kontaktperson och "do stuff", och sen...
Träffa bästis på fika OM hon nappar eller hem och gå ut och gå långpromenad med Milou.
Eller göra både och, fika och långpromenad på det.
Vi ses senare, då ska jag blogga om inspiration, vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0