Arbetsgivarintyget här...

God morgon!
 
Vaknar med huvudvärk och nackont och tanken:
Another fantastic and lovely day.
(obs IRONI)
 
Mitt arbetsgivarintyg damp ner i brevlådan igår så idag ska jag äntligen skicka in alla papper till A-kassan.
Jippiejahoooo- or not.
Eller ja det är ju bra att jag äntligen kan skicka in skiten men... ja, ni fattar.
 
Jag kan ärligt säga att jag har sååååå himla dålig matlust.
Fick knappt i mig någon frukost imorse.
Fick bara i mig 1½ enchillada igårkvälls och jag brukat kunna klämma i mig 3 (små) och då hade jag knappt ätit på hela dagen.
Kommer i mina smalisjeans igen.
Well well, inget ont som inte har något gott med sig, bikinisäsongen är räddad iår igen.
FNYS.
 
Nu ska jag samla ihop mina papper, mig själv och dra iväg som kontaktperson och träffa Chif.
Vi ses lite senare.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag önskar att jag också skulle kunna i mina smaljeans, men snart går det inte ens med skohorn.
Kram, Ingrid

Svar: Fniss, nä mina smaljeans åker in och ut ur garderoben, dom brukar inte passa när sommaren är slut... ;)
Madde

2014-03-25 @ 16:26:28
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0