BLOGG-aktivitetsrapport...

God jul!
Eller vad man nu ska säga när blötsnön vräker (gud vad det vräker ner just nu) ner utanför, staruren ska inte bli långvarig dock säger dom på tv.
Låt oss hoppas det (jodå), efter dagar med vårväder blir man SUR när det blir kallt och blötsnö.
Jag blir det åtminstone.
 
Det ändrar min dag här lite i alla fall.
Idag blir det "Jobbsökar dag" och jag ska peppra iväg en massa ansökningar så jag har det gjort.
Snart ska man skriva en aktivitetsrapport och då ska det SYNAS hur många besök man gjort på arbetsförmedlingen, hur många jobb man sökt och att man gått på "möten" på AF.
Detta är ett heltidsjobb, nåja, nästan i alla fall.
 
Så slut på degandet här i soffan med själva bloggandet, nu ska jag sy en söm, duscha och sen sätta mig och logga in på "Mina (underbara) sidor" på AF och JOBBA lite.
Vi ses lite senare med BLOGG-aktivitetsrapport, jag vet att jag kan det, jag vet att jag är bra på det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Krister säger att det här är det sjunde staruret, så nu måtte det väl vara slut på snöandet.
Lycka till med jobbsökandet!
Kram, Ingrid

Svar: Ja, låt oss hoppas det blir sista staruren...Och jobbsökandet gick väl sådär, jag hamnde i syrummet efter ett jobbsök.
Kramkram
Madde

2014-03-31 @ 11:08:17
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0