Har inte tänkt på hela dagen...

Bra dag idag!
Har inte tänkt på att vara arbetslös PÅ HELA DAGEN...
Förrens nu.

Men det har varit skönt att ha två fridagar från detta faktum och imorgon ska jag börja söka lite jobb samt gå till arbetsförmedlingen.
Orkade inte med det i måndags, eller sket i det snarare men det drabbar ju å andra sidan bara mig.

Idag har det gått i ett, jag har varit iväg på ett litet uppdrag, köpt mudd, och haft lite sylektion för en nyfunnen sy-kompis!
Hon har köpt samma overlock som jag så hon har fått lite sy- och- sömtips plus att vi har fikat och snackat.
Hjärnan har fått vila och så har jag skurit ut mönster.
 
Dagens vardagsbild från Instagram...
 
 
... jag och min cykel.
Återkommer om en liten stund med en liten bild på annat kul, eller sytt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0