Inlägget bara försvann...

God morgon!
 
Uppe och det svider i halsen...
Okej, då förstår jag att jag är "extra" trött i kroppen.
Tjihooo.
Jaja, då vet man vad den klockan var slagen då, fan.
 
Jag hade ju tänkt att ta sovmorgon till 06.30 idag, men....
Jag vaknade redan 05.55 av sambons timmerstockar TROTS öronproppar.
Välkommen hem älskling och tack för att du finns!
 
Såg förresten nu att det långa inlägg jag skrev igår morse om Jimmie Åkesson INTE finns med här bland mina blogginlägg.
?????
 
Jag skrev ett jättelångt och jätteroligt (? tyckte jag då ?) inlägg om det här med att Jimmie satt och ljög om sin uppväxt på bästa sändningstid i "Nyfiken på partiledaren" häromdagen.
Som sen exploderade i media dagen efter att han satt och ljög samt att han var med i Debatt och fick försöka försvara sig.
Jag läste ändå igenom det EFTER att det var publicerat och ändå finns det inte med här.
Mysko.
 
Nu ska jag piffa till mig och dra till jobbet, vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0