Macka är dumt mitt i natten...

 
 
 
Det slog över...
Jag gick upp och tog en äggmacka (dumt, då får man energi och blir ÄNNU piggare), kollade facebook, kollade filmen, kollade mer film...
Somnade inte förrens efter 01.
Det hade man inte trott klockan... det hade man inte trott överhuvudtaget under min lördag.
 
Nu sitter jag i soffan och vill HELST stanna kvar här hela dagen.
Jag är verkligen inte i fas med mig själv at all.
 
Men...
Å andra sidan funderar på om jag inte ska kolla med morsan om vi ska åka ut och gå längs havet lite...?
Bort från folk och ut i naturen.
Strosgå.
Ja, det hade varit ganska skönt tror jag.
Klä på sig varmt, för det är ju gråkallt ute idag, och sen ut och få lite luft och SEN ägna sig åt soffan och pyssla.
 
Vi ses lite senare senare så får vi se vad dagen gett och om jag ska gnälla på om jag är trött eller inte! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0