Nästa projekt...

I´m back!
 
Dagen...
Träffa Chifen, hem, hemmafix, och så fixade jag lite fika-m-snask och mötte upp Lilla Sunshine med mor i Tallunden för lite fikamys i det strålande vädret.
Så himla skönt att bara sitta där och prata och fika och verkligen känna sig avslappnad för första gången på länge.
 
Hundbästisen med dotri dök också upp på en liten fika, sen gick vi hem och Milou fick klorna klippta.
På det valde jag ut ett tyg...
 
 
... viscose, svart botten med vita prickar och så mönstret jag skar ut igår...
 
 
 
 
 
En Madde-klänning i luftig modell som kan fungera som tunika eller som klänning då som sagt.
Ser ut som om det är en enkel modell, då får vi hoppas att det är det också så jag slipper bli dö-depp av misslyckade projekt nu också.
 
 
Nu ska jag sy lite, jag återkommer med lite bloggande senare igen jag är nämligen själv ikväll.
Som VANLIGT på helgerna numera.
See you later!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0