Omöjligt att ta sig upp...

Ja hörrni...
 
 
... ibland är det mer än lovligt segt.
 
Alltså har man bara ångan uppe så är ju det där med motivationen INGET problem även om man är trött.
Bara det att sätter man sig ner och slappnar av, eller ännu hellre lägger sig ner som jag gjorde...
Då kan man fan-i-mig nästan inte ta sig upp igen.
Faktiskt nästintill omöjligt.
 
Här har jag legat på soffan och helt apatiskt glott på en skitdålig film med Angelina Jolie under en filt med huvudet på en kudde i 4 timmar.
Men nu ska jag resa mig från "dödsbädden" och ta mig tillbaka till jobbet, det går nog bra...
Bara jag kommer upp.
 
Vi lär inte ses mer idag, för nu blir det lite mer jobb, sen ska jag ta och krypa ner i sängen och se Mello när jag kommer hem och sen ska jag SOVA!!!!!!
Halsen känns värre än i morse, nu gör den jätteont.
Kul nästan jämt.
Vi ses imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0