Promenad Själsö - Brissund...

Själsö-Brissund...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var en lisa för själen mina kära läsare...
 
Gud vad jag behövde det här!
Gud i himelen vad jag behövde detta.
Jag kan ärligt säga att båda jag, Milou och morsan var LYRISKA när vi gick längs havet.
 
Inte en vindpust, havet var som ni ser spegelblankt, ingen rå luft trots att det var mulet utan bara härlig havs- och tånglukt och under hela promenaden mötte vi inte EN ENDA MÄNNISKA.
Inte en jävla kotte på hela vägen från Själsö till Brissund och tllbaka.
Fy fan så jäääääääääävla underbart!
(ursäkta)
 
Det enda vi saknade var kaffe och mackor i en ryggsäck, det hade varit kanon tyckte vi båda två när vi satt på varsinn sten nedanför Anna och Nils.
Ja, nu fick själen som sagt en liten påfyllning, det var underbart.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0