Ser ut som på pappret... än så länge...

Och så här långt har jag kommit med klänningen, glömde blixten, orkade inte ta om...
 
 
... ÄN SÅ LÄNGE ser den ut som "på pappret", med betoningen på "än så länge".
 
Men dock vet jag inte om jag kanske tagit fel tyg, kanske det skulle ha varit trikå, jersey kanske för detta blev inte så jättebra tycker jag.
Det stämmer inte riktigt med ärmar och bakstycke tycker jag.
När jag ritade av mönstret igår så var det lite skumt så det KAN ha blivit lite fel, jag får dubbelkolla imorgon när det är ljust att det stämmer ordentligt.
 
Sen kan det vara så att den kanske ska göras i jersey eller trikå för att få lite flexibilitet i tyget och inte stum viscose.
Jag läste inte så noga i instruktionerna faktiskt, h
m, ja vi får väl se imorgon som sagt.
 
Så har jag haft trevligt sällskap hela kvällen i systugan av Klokboken.
Ja, hon har inte varit här hos mig personligen men väl i örat, vi har "hängt" i några timmar via telefonen.

Och så måste jag bara skriva, TYVÄRR måste jag vara lite kryptisk, men ibland kan saker och ting sätta myror i huvudet på en.
En fråga slängdes ut till mig i ett samtal idag och jag blev... ja... ibland kanske det finns en mening med att saker och ting händer.
Det finns något jag pratat om i flera år, och idag fick jag som sagt en fråga som fick mig att ha något att fundera på.
Bli RÄTT SUGEN PÅ, under rätt förutsättningar såklart.
Jomensåatt...
Det har blivit lite bollande med Klokboken ikväll angående det och pytte med Lilla Sunshines mamma när vi sågs.

Finns det en mening...?
Jag börjar nästan tro det.
Mer om det en annan dag eller ett annat liv.
Nu ska jag krypa till kojs, imorgon ska jag njuta MYCKET AV SOL och vårvärme.
Vill hitta på något kul, vi får väl se vad det blir.
Sov gott alla glada, sura och ledsna, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0