Tack tidigt vårljus...

Vaknade vid 06 idag igen och det känns himla lyxigt!
 
Jag vaknar av mig själv och är jävligt utsövd dessutom, och detta kanske jag redan har skrivit men jag har varit så jäkla trött på sistone så jag vet inte VAD jag bloggat om faktiskt.
Isåfall är detta som komma skall en upprepning:
 
Jag kommer ställa mitt alarm, även om jag är arbetslös på klockan 06.00 tre dagar i veckan så jag bibehåller mitt driv att gå upp på morgonen.
Nu har jag ju vaknat av mig själv runt 06 ändå, men jag vill inte slacka efter och tro att jag har någon form av semester för att jag blivit arbetslös och släntra upp 07.30-08.00 förutom ibland.
Mitt mål är att bibehålla detta, och somnar man ju då som jag har gjort vid 23, då är man ju pigg och vaknar i BRA TID runt 06 på mornarna!
 
Att vakna så tidigt innebär att man kan lata sig fram till åtta typ och blogga lite, och sen...
Lyfter jag på rumpan och sätter igång och DAMMSUGER.
Tadaaaa!!!!!
Det innebär att jag är klar vid nio, och sen kan jag hoppa i duschen och börja min dag.
 
TACK TIDIGT VÅRLJUS för det.
Så nu kör jag igång, vi ses lite senare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Sv: tusen tack!
Sue Ellen är en minigris! :) nee hon är en fransk bulldog

Svar: Hahaha, eller hur... En minigris, jag blev allt lite kär, hon var/är jättesöt :D
Madde

2014-03-07 @ 08:14:07
URL: http://www.angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0