(Blink, blink, öppnar ögonen...)

God morgon!
 
Igår började vi se på den omtalade "House of cards" och jag tyckte den verkade jättebra...
Så långt jag nu såg.
Kanske halva första avsnittet?
 
Vaknar av att sambon låter jätteglad på rösten och säger:
"Jaaa, den här var ju bra, eller hur?"
Jag:
Uhu...?
(blink, blink... öppnar ögonen...)
 
Jag får helt enkelt börja om och se första avsnittet en gång till, det var alltså inte för att jag inte tyckte det var dåligt, jag var bara så in i sjuttsingen trött.
 
I EU-valet från Sveriges sida BLÅSTE RÄTT VINDAR i alla fall.
Minus SD då, dom kan ju gå och dra något gammalt över sig, men annars såg det ju bra ut.
Om jag röstade?
Nej, jag måste tyvärr erkänna att det gjorde jag inte.
Men i det svenska valet ska jag rösta och...
Jag kanske byter parti just i detta valet!
 
Nu ska jag sätta fart här, skall vara barnvakt men måste hinna med lite annat här innan först.
Vi ses lite senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0