Byxan so far...

Hittade ett HELT HÖPPLÖST tyg att sy byxan i i tyglådan till mina försöksbyxor.
Gled till höger och vänster och blev snett i skärningen, ÄNDÅ fick jag till det!
Jag är nästan klar, först repetition av byxmodellen...
 
 
... sen så långt som jag kommit...
 
 
... nevermind här nu att jag inte strykt tyget ALLS, det brukat jag annars jämt göra men eftersom tyget är bubbligt i sig så sket jag i det idag...
 
 
 ... men jag kan säga redan nu:
 
OJ, så nöjd jag kommer bli med dom här byxorna, dra mig baklänges!!!!
Jag har bara muddar nertill kvar och det kastar jag på i ett naffs imorgon och sen kommer jag DIREKT sy mig ett par till.
ÄLSKAR MODELLEN och dessa kommer jag nog göra en miljard byxor till mig själv.
Nu ska jag se film, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0