Jag vill ha en provdocka till barn...

God morgon!
 
Är lite trött idag, hade lite svårt att somna igår pga något som jag låg och funderade på.
Ja...
Så när jag vaknade idag var jag faktiskt jättetrött.
 
Kom hem sent igår så det blev ingen mer sömnad utan jag hoppade i pyjamasen och kröp ner i sängen med en skål jordnötsringar och såg...
 
 
... en fransk film ihop med Milou!
Eller Milou kanske inte såg så mycket film men hon höll mig sällskap i alla fall och ville också äta jordnötsringar.
Hon fick en eller två 
Filmen var "sådär", inte det bästa jag sett i fransk filmväg, men jag såg den ändå.
 
Lite senare under filmen avacerade hunden från att ligga i mitten av sängen på sambons sida, till att lägga sig på mina kuddar med nosen nästan tryckt mot min näsa...
 
 
Jag var tvungen att ta en bild, men här ser man ju inte hur nära hon faktiskt låg mig för jag satte mig ju upp för att kunna fota, men hon lla sig verkligen upp i fejset på mig.
 
Och en stund efter att jag knäppt den här bilden, slöt hon ögonen och böjade SNARKA.
Högt, ljudligt och jag låg och fnissade för mig själv, hon är ju bara FÖR SKÖN den här lilla snuffen.
Och där låg hon...
Min lilla sambo nummer två... eller NUMMER ETT menar jag såklart 
 
Så vill jag ha en sak, ag vill ha en provdocka till barn!
Antingen, HELST en inställningsbar...
 
 
... men även en skyltdocka modell...
 
 
... typ såna där...
 
 
... går bra.
Ja, och nu måste jag hoppa i duschen, ska träffa Chifen, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0