Lite olika kombinationer...

Nu valde jag bara att göra en liten kombo av dom tygerna jag fick igår och här kan man ju tänka sig en gul stjärnbralla med den aprikosa mudden som inte är så rosa som på bilden utan just aprikos, för övrigt funkar ju rosa också...
 
 
 
Och varför inte en lavendellila med mörklila prickar tröja/klänning ihop med ett par stjärnbyxor med kanske vita muddar då...
 
 
Eller en orange/röd tröja/klänning ihop med ett par gröna stjärnmuddisar...
 
 
Varför inte samma tyg upptill ihop med det gräsgröna stjärntyget...?
 

Samma tyg igen fast med det mörklila stjärntyget...
 
 
 
Eller kanske gul överdel med rosa muddar och en ljuslila muddisbyxa?
Ja, med det lilla lager jag redan har plus detta klarar jag mig ett tag, och så kan ju folk få kombinera ihop själva om dom vill.
Nu ska jag göra en kvällssmoothie, vilken dag, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0