Nya tyger...

Tygerna som jag fyndat MYCKET BILLIGT...
 
 
... blir inte så fina i Instagram-bilder, men jag ska fota en "klok bild" imorgon och lägga upp och även lite kombinationer jag tänker mig.
Dom två närmaste har jag ju köpt förut men det behövdes påfyllning och är det 20- 30% rabatt, då fyndar man.
 
Ikväll har vi sett Frozen...
 
 
... Ikväll har jag tvingat gubben att se "Frozen" och jag kan inte hjälpa det,..
Jag är en jävla Disney-nörd så gammal jag än är med mina 43 jordsnurr!

Jag ÄLSKAR Disney och jag älskar söta prinsesessor, putslustiga karlar och prinsar, smetiga kärlekssånger, svek, äventyr, roliga gubbar OCH...
Coola, roliga djur och det viktigaste av allt:
I sagans och Disneys värld vinner ALLTID det goda och kärleken!
 
Ja, jag växer tyvärr aldrig ifrån det och denna ger jag rakt av:
- tummar upp.
 
Nu ser vi "Blackfish"...
 
 
... mycket bra dokumentär!
Finns på "Swefilm", se den, och jag säger bara:
Vad vi människor gör mot djuren, fy fan!
 
20 grader ute och klockan är 23 den 23 maj.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0