Och på torsdag... ryyys....

Goder afton!
 
Av en slump så råkade jag se att det är "Project Runway all stars" ikväll och det sitter jag och ser nu.
Idag blev en sådan där dag som jag egentligen inte gillar, "ärende dag".
Ja, jag har ju äntligen fått mina pengar från a-kassan och idag hade dom kommit in på mitt konto från Swedbank också.
Efter att inte haft många spänn kvar så var det mycket som skulle inhandlas idag till folk & fä, hus och hem...
Men nu är det gjort, blir inge mer " ränna på stan" för min del på ETT BRA TAG!
 
När jag kom hem sent om sider sydde jag en stund men när jag såg mamma sitta och sola i bersån fixade jag lite kaffe och gick ut jag med, då var klockan halv tre och det var smällhett ute.
Bikinin åkte på, gud hade hört mina böner idag...
Det var nog tur för honom.
Tant Läderväska fick vad hon bad om, klarblå himmel, värme (från typ 10 grader till 18 på ett kick)...
 
 
Sen hoppade jag i träningskläder och drog iväg på långpromenad med hunden denna UNDERBARA och varma kväll...
 
 
 
 
 
... och vi var många som var ute och njöt av den fina kvällen.
 
Väl hemma blev det dusch, mat, lite till sömnad och soffan, ni ska jag krypa till kojs och imorgon är en annan dag.
Då blir det lite Chif, ett ärende på Korpen och sen ska jag sy.
 
Och på torsdag... ryyyyys-kräks-å-fy-fan... då ska jag till Arbetsfömedlingen och visa alla mina arbetspapper så dom inte tror att jag ljugit ihop alla mina jobb i min meritlista.
Det TROR DOM JU NÄMLIGEN om man inte visar upp hela rasket, trevligt, då har dom ju en rejäl lunta att gå igenom, kan dom ju roa sig med medans jag tittar på.
 
Nu sängen, vi ses imorgon igen och då har jag sytt klart "knäbyxorna till barn" eller vad jag nu ska kalla dom...?
Sov gott!
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0