Det lyser så fint...

Go´kväll!

Det är välan för underbart när man har relativt nyputsade fönstrar, fått fram advenyspyntet och det blir kväller och man tänder upp allt...

 
... då känner man att man åtminstone fram till julafton kan sluta tänka på sommaren!
SEN kan man tänka på den igen och längta men just nu längtar jag bara till julen faktiskt!
 
Här har det gått i ett sen sist, jag sydde lite till på kjolen till klänningen, sen åkte vi och hämtade Lilla Sunshine och så har det varit pyssel, måla, klippa- & klistra, sömnad och matlagning för hela slanten.
I livet som bästa kompis till en femåring gäller det att hålla sig på pysseltårna minsann och vi hade att göra ända tills vi damp ner i soffan 19.30 pip efter middagen.
 
Vid 20-nånting gick hon in och la sig med Milou själv, det var tack och go´natt direkt...
Hon var nog trött typ.
Sonen är hos kompisar och sambon jobbar (i vanlig ordning) så det är väl tur att jag har lite sällskap då och då på helgerna, jag klagar INTE i alla fall.
 
Jag blir väl inte så långvarig framför dumburken jag heller, jag skall krypa i säng efter "Skavlan", jag har haft en lång dag och lär väl bli väckt runt 07 imorgon om jag inte vaknar av mig själv innan förstås.
Vi ses då... gäsp... och---ZzzzZZzZzZZZzzzZzZ....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0