En oformlig särk...? (nej då)

Hej igen!
 
Just nu sitter jag och rapar en mix av kanelbullar och tacos.
Varav denna blandning...?
Ja, jag åt bullar till kaffet som Lilla Sunshine och hennes mor hade med sig och dom bullarna har blandat sig med middagsmaten.
Tjipp- & hej typ.
 
Innan Lilla S kom så hann jag göra ett nytt mönster till tunikan-som-inte-går-att-förminska.
Helt plötsligt gick det, quelle suprise, alltid när man är mindre trött, ja då lossnar det.
 
Sen blev det ju fika och pratmys och på det...
 
 
 ... skar jag ut en test i trikå.

Jag tog det tyg jag hade mest av, det blir INTE mönsterpassad så himla noga för att spara ytterligare tyg, risken finns att det blir lite för mycket pyjamas kanske (?) men då har inte så mycket gått åt.
 
 
Än så länge (innan middagen) hann jag skära ut tygrt, sy ihop axlarna och sy på ena armen samt nåla den andra.
Det kan ju hämta upp sig från att det just på bilden ser ut som en oformlig SÄRK.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0