Ett guldkorn...

Hej allesammans, då var det en ny dag igen då och när jag gick iväg till mitt lilla extraknäck idag hade jag NATURLIGTVIS min nya tröja på mig...
 
 
... och jag älskar den!
Nu är jag hemma igen och då blev det "mysbyxorna" istället för jeansen...
 
 
Leopard och zebra... hm... "sådär" kombo kanske men å andra sidam är jag ju som sagt hemma! 
 
Så till ett litet guldkorn igår...
 
När jag kommer in till sonens rum och vi skall läsa läxor så har sonen precis satt på en skräckfilm.

Sonen:
- Hej, kom in, du jag har precis satt på en skräckfilm, kan inte du KRYPA UPP HÄR BAKOM MIG I SÄNGEN så kan vi se den ihop?

Jag:
Jo... 
 
Och bestämmer mig raskt, av orsaker som jag inte kan gå in på här, att säga ja.
Bjuder min son in till mys i sitt eget rum (händer aldrig) so FINE... vi tar läxorna imorgon.
 
Så kröp jag upp med filt och kudde bakom min stora son och såg en rysare...
 
 
Det är fina grejer det, en får som jag redan har sagt förut spara dom små guldkornen när tonåringen kan/vill umgås med sin mamma...
Som älskar honom SÅ jäkla mycket!!!!
 Nu ska jag pyssla och äta lite lunch, vi ses lite senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0