Förslag på gravidkjol...

Fick en förfrågan om en "färgglad" gravidkjol i jersey MED VOLANG (jippie, volang!!!) och spånade då fram något i stil med detta...
 
 
... hm... ja... vi får väl se om det faller i god jord.
 
Jag har faktiskt ETT mönster med lite gravidklädder i "basmodeller" som jag köpt för längesedan men inte använt, nu kom det ju då äntligen till användning.
 
Annars?
Jag är för seg, har inte orkat med många knop idag så jag har bara vilat, softat och planerat lite.
Kroppen behövde väl det efter dom senaste dagarna och eftersom det är fullt spett dom nästföljande dagarna var det väl bäst att ta en vilodag nu då när jag ändå hade tid att vila.
Nu skall jag äta något, vi kanske ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0