Fyra lakanstunikor senare...

 
Go´kväll gott folk!
Jag är JÄVLIGT FRUSTRERAD, bara så nu vet.
 
Två lakan och fyra lakanstunikor senare och fortfarande INTE hittat rätt...
 
 
... i mitt eget mönster.
 
Frågan jag ställer mig är:
Hur svårt kan det vara att förminska sitt eget mönster runt bysten?
Tydligen JÄTTESVÅRT eftersom jag gjort fyra nya mönster och inget blir bra.

På detta lilla projekt har jag jobbat sedan klockan 15 fram till 20.00 och det var NÄSTAN så att jag inte tänkte se "Så mycket bättre" bara för att lyckas få ihop ett klokt resultat.
Men så tänkte jag om, fem i åtta plockade jag undan hela skiten och satte mig sedan för att se mitt favo-program.
Det är väl en dag imorgon också... typ.
 
Annars så spenderade jag merparten av dagen med att först få fikabesök av bästisen Syster J, sen hämta min gottepåse på posten och döm om min förvåning...
 
 
... så hade dom trots att dom mailat och sagt att det lila med stjärnor var slut och vi bestämt att jag skulle få det kornblå med prickar istället, skickat med 2 meter av det lila.
???????
Jag fick med andra ord 2 meter prickigt tyg gratis.
Men jippiejahoo, där sparade jag en fin slant ska ni minsann veta.
 
Sen blev det storhandel med hjälp av sonen på ÖB och vidare drog vi till Rusta.
Jag var helt slut när jag kom hem, men en kaffekopp senare och jag körde igång med tunika-jävlarna.
Dagens flopp.
Nåja, imorgon blir det rätt, det är jag helt övertygad om.

Nu ska jag se vad dom har för tjusiga kreationer i "Downton Abbey" och förresten...
Carola har aldrig vunnit mark hos mig, nej för jag har tyckt att hennes konstiga och fjompiga personlighet har stått i vägen för hennes sång.
Men när hon är så här nedtonad i sin person och och bara levererar pangprestation och panglåt på panglåt så kan jag inte säga annat än att hon är ju för jäkla bra.
Asbra till och med och DET trodde jag nog aldrig att jag skulle säga om Carola.
Nu slutar jag, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0