Idag är jag glad för...

God morgon!
 
Idag är jag glad för:

1. Det är jättevarmt ute.
2. Långhelgen är över så man ÄNTLIGEN kan få en papperstidning i näven, som jag har längtat.
3. Vi ska ut och gå innan det börjar regna igen.
4. Tunikan blev INGEN SÄRK, när jag fick ihop sidorna i min förminskade trikåtunika såg den jättebra ut, bilder kommer när muddar och volang är på.
 
Sen var det väl slut på det positiva.
Jag har ca en timme kvar innan jag kan ringa till A-kassan och få reda på vad det är för "deltidsarbete" jag har...?
Jag är i alla fall tacksam att helgen gått så himla fort och att jag inte hunnit tänkt på det så många gånger faktiskt.
Fortsättning följer, nu måste jag ut med vovven på en runda för det ser helt plötsligt VÄLDIGT mörkt ut,
Vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0