Jag är nog ett geni...

Först satt jag bara och hängde här efter lunch och fram till 14 ungefär.
Sen tog jag mig samman och tänkte att "jag blir inte gladare av att sitta här i alla fall" och gick ut i köket för lite pyssel.
 
Först gjorde jag mig ett nytt mönster i a-tunikan i storlek 34, sen ville jag göra en ny tröja i denna modellen...
 

... fast utan rynket framtill men med a-tunikans halsringning...
 
 
... och kombinerade då ihop två mönster och det blev...
 
 
 
... och fick faktiskt till det efter lite pyssel fix- & trix.

Jag är nog ett GENI! 
(om jag får säga det själv)
Nu har jag ju då bara fått ihop själva tröjan och att dom måtten stämmer och ser bra ut på, men jag ska ju ännu ha på mudden runt halsen så vi får väl se OM jag fått till det rätt.
Jag valde ytterligare ett barntyg med lite färg i fast tycker det funkar till vuxen också, och så blir det mörkgrå mudd på.
 
Efter det hade humöret stigit rejält och lite senare så åkte jag och mamma på ljusparty hos bästisen mamma med Hundbästisen som säljare.
Nu ligger jag och tittar på Leif GW...
Min idol.
 Vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0