Jag hade det hemma...

Morsning korsning...
Nu skall
jag sy lite igen.
 
Jag har varit med Chifen och så har jag handlat massor på ÖB, ni vet hushållstuff som tex disktrasor och annat nödvändigt.
PUST.
 
Fått fram adventsstaken till köket och satt i fyra ljus och så tänkte jag ta ner julstjärnor och annat, men det får bli imorgon, nacken värker som... fan.
 
När jag så var och letade på stan efter vliselin, tror ni jag hittade smal och fin vliselin?
Nehej då, såklart inte.
Jag hittade bara bred, men när jag kom hem och skulle stoppa in tryckknappar som jag köpt, DÅ HADE JAG smal vliselin i mitt ena arbetsskåp!!!!
Jaja, så kan det vara när man har mycket pyssel koncentrerat på en liten yta, det blir mycket och det blir inte alltid att man kommer ihåg så...
Nu skall jag testa.
 
Sen syr jag underkjolen och sen skall jag väl sy ihop klänningen.
Hitta lämplig dragkedja också.
Så det så, återkommer senare med mitt testresultat.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0