Jag var en av kandidaterna...

God morgon, dagens horoskopet säger...
 
 
Och jag säger:
Jamen PRECIS va!
 
Sent omsider fick jag ihop collegeklänning-mönstret tillslut, klockan 22.00 närmare bestämt.
Jeppe, då hade jag sytt min sista lakanstunika i "det" kapitlet, nu vänder vi blad och SYR den på riktigt i sweatertyg.
 
Igår så fick jag två mail från ett jobb jag sökt.

I det första mailet så stod det att jag tyvärr inte gått vidare i rekryteringsprossesen av jobbet.
Några minuter senare hade jag fått ett mail där det stod att...
Det hade jag VISST det!
Det första mailet var tydligen felskick, så nu var jag en av dom kandidaterna dom tittar närmare på.
Jaha, det var ju positivt, då håller vi tummarna för det då.
 
Dags för hundpromenad, sen sy och sen luncha med Hundbästisen som bjudit ut mig på lunch i födelsedagspresent.
Vi ses ikväll igen, ha en bra dag alla glada.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0