Naturligtvis åkte den på...

Idag åkte min nya tunika naturligtvis på...
 
 
... och jag kände mig nöjd!
 
Kanske lite DAGIS-VARNING på tyget (fast detta var ju en test) men till nästa tunika ska jag välja tyg som gör den lite mer "busigt vuxen", jag är i alla fall nöjd med modellen.
Möjligtvis skall jag ta in den ytterligare lite runt bysten, men å andra sidan kommer tyget krympa (ej förtvättat det) ca en 5% och då blir den kanske ännu mer åtsmitande upptill.
 
Chifens omdöme var i alla fall:
Du ser ut som en STJÄRNA Madde.
 
Toppen, det är ju DET man eftersträvar liksom 
 
Annars är det rätt tungt idag.
Familjestuff som jag inte kan gå in på här men, det känns rätt tufft idag faktiskt, jag har noll energi.
Jag är låååååååååångt ifrån mitt gamla vanliga hur-mycket -energi-som-helst.
Jag får väl ta mig i kragen och pyssla lite om en stund så jag inte tänker så mycket.
Vi ses ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0