Nya tag med en barntröja...

Jag tar nya tag med...
 
 
... denna här och ska nu korta av den...
 
 
... och sy på en volang.
Här har jag så fint lekt i paint och målat på en finfin volang.
 
Ja, då kanske den kan se lite mer ut som "tröja med volang" istället för "klänning som ser ut som nattlinne".
Jag ska inte köra det här tyget i den här kombon någe mer.
 
MINA jättebillga MÖNSTER från Japan har kommit...
 
  
 
Vilken jäkla tur, man kan ju bli blåst, det vet man aldrig.
Skjortmönstret var väldigt utförligt så jag tror nog faktiskt att det INTE är så svårt.
 
Jag har skickat efter tygprover på strechjeanstyg och jeanstyg till skjortan, KANSKE gubben kan få en skjorta i julklapp OM han har tur.
Nu skall jag fortsätta och pyssla, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0