Prickig klänning...

Go´kväll!
 
Om jag är trött:
Svar: Ja!
 
Jag tänker inte ens räkna upp vad jag har gjort idag, det enda jag kan säga är:
Jag har hållit igång från klockan 08.00 (och då menar jag INTE att jag steg upp 08.00 utan körde igång med dagens "uppgifter") till 20.00 PIP, när jag tog en dusch och nu har landat i soffan.
 
Det jag DOCK kan visa är den prickiga jerseyklänningen som blev klar...
 
 
 
 
 
 
 
... och blev NÄSTAN lite Minne Mouse-varning (eller Mimmi Mus) på klänningen 
 
Ja, jag upptäckte att min blå mudd INTE var samma färg som den blå på klänningen, dom blå "skar" sig lite mot varandra och då fanns det bara ett val:
Vitt.
 
Med påföljden då att det kanske blev lite serietecknings varning men...
Den blev faktiskt riktigt söt på.
Enkel trikå och lite busigt ovuxen, men just därför gillar jag den.
Och så är jag glad att jag la till en volang samt muddar och rynk på ärmarna.
 
Lilla Sunshine har varit här några timmar på eftermiddagen idag också och vi har haft pysselmys.
Nu skall jag hoppa isäng, jag är såååååå slut!
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0