Svart/vitt molntröja...

Så var det gjort, fönster och blommor (och golven för jag dammsög) är fräscha och fina igen.
Nu kan man titta ut och nästan bli bländad av allt det grå utomhus...

BLING-BLING!
 
Sen gick jag och vovven en långpromenad på 1½ timme innan mörkret kom...
 
 
... och trots att det var råkallt var det en hel del folk ute på stan och på promenad i naturen.
 
Min nacke är för övrigt paj efter allt fixande idag, nåväl, det går väl över om några dagar.
 
Sen gjorde jag klar denna lilla present...
 
 
 
... och så får vi väl hoppas att den passar när den väl kommer på.
 
Nu sitter ja och ser på TRASH-TV, husfruar på rad och så avslutar jag med mitt love-and-hate-program:
Kardashians!
Jag vet, för att vara petig med det mesta jag ser måste jag bara få se trash-tv någon gång.
Så då gör jag det på söndagar när jag inte har annat för mig.
 
Nu skall jag se på husfruarna när dom krigar, vi ses imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0