Sweater- Collegeklänningen so far...

Hej folket!
 
Då var jag tillbaka i syrummet idag igen då och jag är SÅ glad.
Supervärken Allan, men det hade jag redan innan jag vaknade så trots att jag sytt och skurit och värken maler på...
Är jag på jävligt gott humör!
 
Jag kom upp sent här idag för jag låg och såg en JÄTTEBRA dokumentär inatt som inte var klar förrens runt 02, och det blev bara en kort promenad runt muren till följd av mitt lite sena uppvaknande idag.
Jaja, hon var ju 08... men det är allt lite sent.
 
Sen har jag sytt och det har blivit en klänning som INTE RIKTIGT är klar...
 
 
... det saknas en volang nertill SEN är den klar.
Nu skall jag se på skräp-tv fram till klockan 19 sen gör jag det sista, återkommer med bild då.

Sist men inte minst skänker jag min lilla pappa uppe i himlen en tanke på Fars dag.
En dag som denna kan jag verkligen jag sakna tiden när jag var liten och min uppväxt, TÄNK vilken pappa han var och TÄNK så annorlunda det hade varit en dag som denna om han inte valt de livsval han gjorde...
 
 
... då hade vi suttit på Lindgården pch ätit "Mårten Gås" med blodsoppa, gås-krås och sist men inte minst den feta gåsen med sås, potatis och gelé som grand final.
Men nu gör vi inte det.

Jag kan bara hoppas han sitter uppe i himlen och äter sin "Mårten gås".
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0