Tandpetare...

God morgon!
 
Idag sov jag till åtta här och var rätt trött när jag kom upp, orsak:
Jag och sonen låg och såg på rysare/thriller till sent in på natta när han kom hem från kompisar vid 23.30-tiden.
Ja, då får man ju försöka hålla korpgluggarna öppna eftersom man varit själv hela kvällen och sen kan han tänka sig att vara sällskapligt över en rysare.
Tandpetare fram!
 
 
Nåja, sen vart ju filmen så spännande så jag behövde sannerligen inga tandpetare.
Det var en rätt hygglig film i alla fall som hette "The house at the end of the street" som FAKTISKT var oförutsägbar ända in i slutet och sån´t gillar man ju.

Jag gillar nämligen inte när man redan "förstått" karaktärerna från början eller in i halva filmen och deras avsikter men här kunde man inte det.
Den var helt klart sevärd och både jag och 14½-åringen låg i dubbelsängen och sa om vartannat:
"Men NEEEEEJ, gå inte ner där, neeeeej, jävla pucko..."
Ja, ni fattar.
 
Hade tänkt att starta dagen med en hundpromenad men se det gick inte, det ösregnar ju ute.
Om jag inte såg fel igårmorse så skulle det ju bli sol och fint idag...
Men när jag vaknade här så regnar det...
Mycket.
Jag hoppas det drar över snabbt även om det ser mörkt ut nu, kanske vi har tur till eftermiddagen så vi kommer ut då.
Vi ses senare, ha en bra grå och regnig dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0