Har hon sniffat thinner...?

Då var det sönderbadade sommarhåret avklippt.
Det månadens "Treat" till mig själv...
Wow.
Men fint blev det, det var ett halvår sedan sist, jag hade inte så mycket att välja på.
 
Dagen har gått så himla fort idag igen, jag har gjort massor, skurit ut tyg och nya mönster, varit hos en vän och fikat och så nu när jag sitter i soffan så tycker jag att jag känner mig tjock i halsen.
Inte möjligt väl............?
Nu får det fan ge sig, inte några pigga dagar här nu och så ska jag ligga som en död sill IGEN.
Jag har väl inte fått sonens halsont, nej, bara inte det också.
 
Morsan hojtade om att det var ubåtskränknigar och millitärbåtar i hamnen, jag och sambon bänkade oss framför Rapport.
Inte ett ljud om några kränkningar eller millitärbåtar, inget på "Helagotland" heller.
Vi får väl kolla om det kommer något senare eller om morsan har sniffat thinner igen och är helt vimsig i kolan.
NEJ, nu skojar jag, såklart sniffar inte morsan thinner...
Tror jag.
(nej, det gör hon inte)
 
Sitter och ser "Hästmannens sista strid" och det är beklämmnade.
Man får så ont i hjärtat så det är inte klokt.
Jag sitter till och med och småbölar nu nrä Stig-Anders får träffa en av sina hästar han har blivit fråntagen pga vanvård.
Fast vanvårdade var dom ju såklart inte.
Snörvel.
Skall se klart detta nu så ses vi imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0