Ingen ordning på torpet...

Så gick den här dagen också...
Och jag är nöjd!
 
Det blev lite sömnad och när jag skulle sätta igång med klänningen vid 14-tiden, då kom solen och lyste från en klarblå himmel.
Jag tog min virkning och gick ut i trädgården istället...
 
 
... och satte mig att sola lite.
 
Egentligen ville jag ha en ny halsduk i kungsblått som nu blivit lite dassig, men jag hade bara lila hemma som matchade min jacka, så då fick det bli lila.
Dock kan jag ju svänga ihop en blå lite längre fram.
 
Sen kom det bästa på hela dagen:
Hundpromenaden!
 
Ja, det var så vackert och skönt och vi tog muren-rundan...
 
 
 
 ( Fårhår på matte och tuffsiga samt toviga öron på vovven, ingen ordning på torpet! )
 
 
 
 
 
 
Nu har jag efter middag och dusch hamnat i soffan med kaffe och lite godis och snart Idol, fredagsmys-DELUXE alldeles själv i vanlig ordning.
 
Ja, sambon jobbar och sonen har åkt till sin pappa, men helgerna ser ju nästan alltid ut så här för mig ändå numera.
Är sonen här så är han ÄNDÅ alltid borta eller instängd på rummet med kompisar 
Ha en bra kväll alla trötta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0